wtorek, 18 września 2012

Tag - "Moje blogowe sekrety"

Cześć!!
Wpadłam na pomysł na ciekawy tag.
Mysle ze was zainteresuje i chetnie wezmiecie w nim udział.



Kazda blogerka nie mówi na swoim blogu o pewnych sprawach.Tag ma na celu bliższe poznanie blogerek, ich sekretów związanych z prowadzeniem bloga i nie tylko...bez wiekszej ingerencji w życie prywatne :)
Zapraszam serdecznie do zabawy!!Otagowujcie sie aż wam sie znudzi :)


Zasady:

1.Zamiesc baner w poscie odpowiadającym na TAG .
2.Napisz kto cie otagował i zamieść zasady zabawy.
3.Odpowiedz na wszystkie pytania.
4.Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Pytania:

1.Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
2.Ile razy dziennie zaglądasz na swojego bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedza o tym że prowadzisz bloga?
4 Posty jakiego typu interesuja cie najbardziej u innych blogerek?
5.Czy zazdrościsz  czasem blogerkom ?
6.Czy zdarzyło cie sie kupić jakis kosmetyk tylko po to by móc go zrecenzjowac na swoim blogu?
7.Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz wiecej kosmetyków a co za tym idzie wydajesz wiecej pieniedzy?
8.Co blogowanie zmienilo w twoim zyciu?
9.Skąd czerpiesz pomysly na nowe posty?
10.Czy miałas kiedys kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć? 

pytanie dodatkowe( nie musisz  odpowiadać, chyba że chcesz)

Co najbardziej denerwuje cie w blogach innych dziewczyn??

Moje odpowiedzi:

1.Bloga prowadze od roku.Posty publikuje przeważnie co 2-3 dni, choc czasem z braku czasu lub sytuacjach wyjatkowych robie to rzadziej.
2.Zaglądam często, gęsto, śrenio 5, 6 razy na dzień.Zawsze gdy jestem przy komputerze.Strona mojego bloga jest otwierana zazwyczaj w pierwszej kolejnośći, nawet przed przeczytaniem poczty :)
3.Nikt nie wie, bo nie wiem jakie byłyby reakcje :))
4.Najbardziej o paznokciach, makijażu , jakieś ciekawe porady kosmetyczne a nawet troche z życia prywatnego blogerek.
5.Czasem tak, gdy widze ile mają pieknych kosmetyków, fajne toaletki,ich blogi sa popularniejsze niż mój, maja ładniejsze wlosy czy cere..Niestety my kobity tak mamy...
6.Oj zdarzylo sie i to nie raz!w sumie nie potrzebowalam tego kosmetyku tak naprawde ale pomyślałam że fajnie by go było zrecenzjonować na swoim blogu.
7.Niestety albo stety tak...Kupiłam juz wiele kosmetyków pod wplywem przeczytanych recenzji.Przeważnie jestem z nich bardzo zadowolona.Wiele kosmetyków odkryłam o których istnieniu nie wiedziałam.
Przykładem sa olejki  i odżywki Alterry, oliwka Hipp itp.Na pewno wydaje wiecej pieniedzy, gdyż jak cos zobacze na blogach to zaraz chcialabym to mieć, więc biegne i kupuje :)
8.Zmieniło dość duzo.Blog to miejsce w którym dziele sie moja pasją z innymi, co sprawia ze jestem spełniona w tym co robie.Cieszy mnie , gdy dostaje komentarze, że dziewczynom podobaja  sie moje posty, gdy cenia sobie moje porady.Mam takie swoje prywatne miejsce  do którego moge uciec gdy jestem smutna czy mam kłopoty.Jest to taka odskocznia od szarej rzeczywistośći gdyz na blogach pokazywane sa same miłe rzeczy :)
Co do negatywnych zmian to to ze uzalezniłam sie troche od bloga i poswiecam mu za duzo czasu.Czesto przedkładam jakis obowiązek domowy nad napisanie np nowego posta :)
9.Pomysły same przychodza, czasem napotkam na coś w internecie, gazecie i jest to dla mnie inspiracja do napisania nowego posta.Sa czasem takie dni że nic mi nie przychodzi do głowy lub po prostu mi sie nie chce nic pisac..Wtedy własnie mam dluższe przerwy miedzy postami.
10.Tak miałam....I to niedawno, bo na wakacjach..W sierpniu nie napisalam żadnego posta :( Z jednej strony wpłynał na to brak czasu, sprawy osobiste i ogólna niechęc...Ale o usunieciu bloga nigdy nie pomyslałam...Na szczescie :)

pytanie dodatkowe

Najbaardziej denerwuja mnie blogi zakładane wyłacznie pod rozdania.Nie lubie też ciemnych, nieprzejrzystych blogów,małej trzcionki i niewyrażnych zdjeć.

Otagowuje  wiecej osób na początek:

Kleopatre
Sauria80
Gray
Mallene
Basia8212
Maliniarka
Eowine
Dominike


Zapraszam do udziału!!

PS.Zmieniłam wygląd bloga bo oczywiscie juz znudziłam sie poprzednią szatą graficzną.Postawilam na prostote tym razem.Jak Wam sie podoba?Trzcionka nie jest za mała?

18 komentarzy:

  1. fajny tag, chyba się otaguję :-)
    czcionka nie jest za mała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest za mała, ja wolę właśnie jasne blogi bo wygodniej się czyta :) u mnie też rodzina nic nie wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie, postawiłam na standardowa biel :)
      czyli blogowanie to u ciebie tez sekrecik :)

      Usuń
  3. nie myślałam, że prowadzenie bloga może coś zmienić w życiu osoby, która go prowadzi, ciekawe jak będzie ze mną ;]
    a co do czcionki, to jest ok, bardzo fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Tag :) dobrze wiedzieć ,że nie tylko ja mam doły blogowe ;)

    teraz chyba taka pora, na zmiany(jesień czy co?) ja też zmieniłam troszkę i u kilku dziewczyn też zauważyłam nowe szabloniki :)

    pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zmieniłam szablon :) ciągle dążę do tego idealnego. Co do dołów blogowyc h to ja tak miałam, bo pierwszego bloga juz nie prowadzę.. a skończyło się to wraz z porodem. Nie mialam w ogole czasu a co więcej - chęci. Teraz też nie jest lekko, nie mam zbyt wiele czasu, ale daję radę, dodatkowo straciłam pracę, więc więcej w domu siedzę.

      Fajny szablon, przejrzysty :)

      Usuń
    2. dziekuje :)
      Zycze powodzenia w znalezieniu nowej pracy :)
      Ja tez teraz jestem w domu z moja mala, ale gdybym pracowała ciezko by bylo z tym blogowaniem..

      Usuń
  5. Dzięki za zaproszenie do zabawy. Bardzo fajny Tag :) Muszę go zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście Ci przeszło i bloga nie usunęłaś ;))

    Dzięki kochana za otagowanie, biorę się za post ;> :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie, o usunieciu nie myslalam, ale wogołe nie maiałam checi prowadzic bloga..wydawalo mi sie to takie bez sensu..ale juz mi przeszło i nadal mam juz checi :)
      ciesze sie ze odpowiesz na tag :)

      Usuń
    2. Czyli o pozostawieniu go ;> No, prawie na jedno wychodzi ;) Ale na szczęście to minęło, uff :D

      Właśnie kończę pisać :D:D

      Usuń
  7. dzięki, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...