piątek, 2 stycznia 2015

Idealny krem do twarzy?Vichy Idealia - rozświetlający krem wygładzający dla skory normalnej i mieszanej.

Kremu do twarzy używa chyba każda kobieta.U mnie przynajmniej  jest to podstawa pielęgnacji twarzy.Moja skóra potrzebuje dobrego, głębokiego nawilżenia.Zimą dodatkowo rozświetlenia i blasku.Lubię gdy krem do twarzy jest lekki i szybko się wchłania.Przez ponad miesiąc miałam okazję testować Krem rozświetlający VICHY IDEALIA.

Czy IDEALIA rzeczywiście zasługuje na miano idelanej?





Od producenta

IDEALIA rozświetlający krem wygładzający dla skóry normalnej i mieszanej.
Doskonała jakość skóry: świeży koloryt, jednolita struktura skóry i wygładzone zmarszczki.


Dla kogo?
Krem wygładzający dla osób ze skórą normalną i mieszaną, z widocznymi oznakami starzenia, stresu, zmęczenia.
Rozświetlający krem wygładzający IDEALIA to pielęgnacja nowej generacji, aby odmienić skórę i poprawić jej jakość.

Skuteczność
Kombucza - poprawia jakość skóry,chroni skórę przed starzeniem się białek i wpływa na poprawe jej koloru
Andenozyna- pobudza odnowę naskórka oraz wzmacnia przeciwzmarszczkowe działanie Kombuczy
Witamina E- zwalcza wolne rodniki
LHA- działanie złuszczające, ułatwia wnikanie składników odżywczych
Woda termalna z Vichy

Unikalna , łatwo wchłanialna konsystencja.Delikatny zapach białych kwiatów.Opalizująca formula dla efektu zdrowego blasku.Wyjątkowe poczucie komfortu.


MOJA OPINIA


Jestem posiadaczką cery mieszanej z tendencją do "niespodzianek" tu i ówdzie.Moja cera jest zszarzała, pozbawiona blasku.Niestety powoli pojawiają się pierwsze objawy starzenia.Skóra potrzebuje również dobrego nawilżenia.
Czy krem rozświetlający Vichy to na pewno coś dla mnie?

Opakowanie

Krem zamknięty jest w eleganckim, bladoróżowym słoiczku ze srebrną przykrywką.Już samo opakowanie mówi o charakterze tego kosmetyku.Cechuje ono właśnie taką lekkość i luksus.


Konsystencja kremu jak dla mnie bajka!Lekka, niczym letni obłoczek na niebie zwiastujący piękną pogodę :)Idealnie stapia się ze skórą.Błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustości.



Kolejna rzecz jaka mnie w nim zachwyciła to zapach.Uwielbiam go.Cudowny, świeży,delikatny, kwiatowy...
Rozkosz dla zmysłów...
Krem jest bardzo wydajny.Mimo,że przeznaczony jest na dzień ja używałam go również na noc.Testowałam przez  ponad miesiąc a jeszcze zostało pół słoiczka :)

Działanie i efekty

Producent obiecuje poprawę jakości skóry, rozświetlenie, wygładzenie skóry.
U mnie rzeczywiście takie efekty się pojawiły.Moja cera nabrała ładnego kolorytu, rozjaśniała.Skóra stała się bardziej napięta i elastyczna.Krem świetnie utrzymuje poziom nawilżenia mojej bardzo odwodnionej skóry.
Moja cera ma skłonności do wyprysków.Podczas kuracji zauważyłam ,że było ich o wiele mniej.W tej chwili właściwie nie mam żadnych.Krem nie uczula i nie podrażnia.
Jestem również bardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem przeciwzmarszczkowym.Kosmetyk poradził sobie ze spłyceniem drobnych zmarszczek mimicznych na czole :)
Uwielbiam sam rytuał jego nakładania.Leciutka konsystencja i cudowny zapach sprawia ,że aplikacja kremu jest czystą przyjemnością.
Krem świetnie naddaje się jako baza pod makijaż.Jego lekka i nietłusta konsystencja  sprawia ,że podkład utrzymuje się bardzo długo.
Krem u mnie świetnie się spisuje i zasłużył na miano idealnego.Większość obietnic producenta została w moim przypadku spełniona.Spełnił również moje osobiste oczekwinia.

Jedyną rzeczą jakiej do jakiej mogę się przyczepić jest cena.
Wysoka, bo około 100 zł za 50 ml.
Ale moim zdaniem warto!

Czy używałyście kiedyś tego kosmetyku?Jestem ciekawa waszych opinii na jego temat.

pozdrawiam cieplutko

agnesss25



4 komentarze:

  1. Miałam kilka lat temu krem Vichy, nie pamiętam tylko nazwy...nie sprawdził się niestety, ale za to uwielbiam filtr capital solei. Genialny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam właśnie rzetelnej recenzji na temat tego kremu :) Niestety ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że recenzja okazała sie przydatna :)Krem jest świetny ale niestety cena odstrasza...

      Usuń
  3. Też go używam :) Ma świetną konsystencję i naprawdę ładnie wygładza skórę, która staje się rozświetlona, miła w dotyku. I uwierzcie mi dziewczyny, w pewnym wieku żadna cena nie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...